Een mooie samenwerking voor Crodino

Fan van een koude Crodino deze zomer? Hier op de campus zijn ze druk bezig geweest met de activatie ervan. Een perfect voorbeeld van een mooie samenwerking op de campus! Deze Crodino activatie in verschillende Albert Heijn XLโ€™s en de Jumbo Foodmarkt was in opdracht van A Brand New Day.

GRAFISCH LAB heeft gezorgd voor het ontwerp en Platform P voor de printproductie. Beide een bedrijf in het Blushuis! De doorlooptijd van deze items zijn binnen een week ontworpen en geproduceerd. Dat is nog eens snel schakelen!

Nieuwste berichten

‘To rise above the noise’, hoe doe je dat? Hoe til je je strategie naar een hoger niveau met influencerย marketing & sociale media? ๐Ÿš€ We hadden de eer om begin novemberย Scooperzย te mogen ontvangen tijdens onze vaste Meet & Eat. Hรฉt bureau dat hier alles van af weet! Leider in influencer- en social media marketing voor >
Ter ere van Diversity Day op dinsdag 1 oktober hebben we samen met Handpicked een unieke buitenexpo opgezet op de Triple O Campus: een buitenexpo met acht portretten van medewerkers uit alle gebouwen. Deze portretten weerspiegelen de rijkdom aan diversiteit binnen de campus-community, waarbij iedere medewerker een andere achtergrond heeft. We laten zien hoe afkomst, >