Hoe bereik je mensen nu echt?

Hoe ziet jouw LinkedIn profiel eruit? Staat alles feitelijk omschreven of houd je ook rekening met waar je doelgroep mogelijk op zoekt?

Vanmorgen was er een drukbezochte Meet & Eat over ‘Online & Offline presenteren’.

Serge Caljouw van Pointly beschrijft het als outside-in in plaats van inside-out je profiel invullen. Verplaats je in de lezer.
Slechts 3% van alle LinkedIn gebruikers is Γ©cht actief. Dat mag dus meer! Wil je blijven hangen bij mensen? Maak het dan persoonlijk, maar niet privΓ©. Het blijft natuurlijk een zakelijk platform. Wat heb je gemeen? Wat maakt indruk? What’s in it for them? Bouw aan een (online) relatie en forceer deze niet.

Nathalie Mangelaars van Pitch Academy nam daarna mooi het stokje over en ging in op het ‘offline’ gedeelte. Hoe maak je in het echte leven indruk met je verhaal, merk, bedrijf? Start sterk en persoonlijk! Een gesprek geeft een wereld van verschil als er sprake is van wederzijds vertrouwen, dus laat dat vooral zien. Nathalie, inmiddels ook beΓ―nvloedingspsycholoog, legde ook mooi uit hoe ons brein werkt en waarom deze kennis kan helpen bij een goede presentatie.

Vervolgens ging het publiek aan de slag met verschillende gesprekken, maar dan wel met een (nog) onbekende. Een mooie training in een waardevol gesprek voeren!

#training#linkedin#pitch#presenteren

Nieuwste berichten

Wie zijn die mensen op de eerste etage van het Merkhuis? Dat zijn wij, REWIN. Met z’n 20-en zijn we in december naar de Triple O Campus verhuisd. Je hebt ons misschien al eens gezien. Maar wat doen we zoal? REWIN. Vol energie voor hardwerkend, ondernemend en innoverend West-BrabantAls regionale ontwikkelorganisatie werken we aan transitie >
CYS biedt een veelzijdig, flexibel en geautomatiseerd onderzoeksplatform: van onderzoek, data analyse, resultaten omzetten in actiepunten tot geautomatiseerde rapportages. Allemaal in één platform. Combineer verschillende onderzoeken en databronnen en ontdek het verhaal achter harde cijfers in je experience management onderzoeken. Waarom bevelen klanten je aan? Waarom voelen medewerkers zich minder betrokken? Zijn alle β€˜hygiΓ«ne’ factoren >