Maak kennis met Lemon Goose

Lemon Goose versterkt met verfrissende media en pakkende content merken, bedrijven, agency’s en bureau’s. Denk hierbij aan film, fotografie, animatie en sound design. Dit doet Lemon Goose vanuit hun kantoor in het AV-Huis, op de Triple O Campus van Kadans Science Partner.

“Wij vinden dat de samenwerking met Kadans erg prettig is. Door de komst van Jens en Saskia is de relatie veel persoonlijker geworden. Ze bieden een luisterend oor en denken met iedereen mee,” verteld Fiorique Werger, project manager bij Lemon Goose. “Zo hebben ze goed meegedacht met het realiseren van ons nieuwe kantoor in het AV-Huis, waardoor we een prettige overstap hebben gehad van ons oude kantoor naar de nieuwe ruimte.”

De Triple O campus is het centrum voor creativiteit van Breda, dit is ook een groot voordeel voor Lemon Goose volgens Fiorique. “Het is een hele mooie verzamelplek voor bedrijvigheid. Bedrijven uit dezelfde branche kunnen elkaar helpen met praktische zaken, en het is altijd tof om met deze bedrijven te kunnen schakelen waarbij leuke contacten ontstaan.”

Ook bedrijven die niet in dezelfde branche zitten geven volgens Fiorique een toegevoegde waarde aan de multi-tenant omgeving van de Triple O Campus. Zo heeft Lemon Goose de kans gekregen om met verschillende bedrijven binnen het Kadans ecosysteem samen te werken en mooie dingen te creëren.

Nieuwste berichten

Wie zijn die mensen op de eerste etage van het Merkhuis? Dat zijn wij, REWIN. Met z’n 20-en zijn we in december naar de Triple O Campus verhuisd. Je hebt ons misschien al eens gezien. Maar wat doen we zoal? REWIN. Vol energie voor hardwerkend, ondernemend en innoverend West-BrabantAls regionale ontwikkelorganisatie werken we aan transitie >
CYS biedt een veelzijdig, flexibel en geautomatiseerd onderzoeksplatform: van onderzoek, data analyse, resultaten omzetten in actiepunten tot geautomatiseerde rapportages. Allemaal in één platform. Combineer verschillende onderzoeken en databronnen en ontdek het verhaal achter harde cijfers in je experience management onderzoeken. Waarom bevelen klanten je aan? Waarom voelen medewerkers zich minder betrokken? Zijn alle ‘hygiëne’ factoren >