Nieuw tweedaags & stadsbreed event: TURF

Er komt een nieuw stadsbreed event in Breda waarbij elektronische muziek, kunst, cultuur en tech in de schijnwerpers worden gezet.

Breda verwelkomt deze herfst een gloednieuw event: TURF. Dit stadsbrede event belooft een dynamische mix van kunst, cultuur, muziek en technologische verrassingen, met als doel om de creatieve voedingsbodem van de stad op de kaart te zetten. Het event zal plaatsvinden op 29 en 30 november op diverse locaties door heel Breda.

Creativiteit en innovatie centraal
TURF Event is meer dan een traditioneel festival: het is een viering van alles wat Breda uniek maakt. Van straatkunst tot podiumkunsten, van creatieve markten tot interactieve workshops, TURF biedt een platform voor zowel gevestigde als opkomende kunstenaars, tech-fanaten en creatievelingen. Dit evenement zal niet alleen de Bredase bewoners inspireren, maar ook bezoekers van buiten de stad aantrekken.

“Met TURF willen we laten zien hoe levendig en innovatief Breda is,” zegt Rik Peters, initiatiefnemer en directeur van poppodium Mezz. “We vieren de diversiteit en de creatieve geest van onze stad en nodigen iedereen uit om mee te doen aan deze unieke ervaring.”

Samenwerking met lokale partners
TURF wordt mede mogelijk gemaakt door nauwe samenwerkingen met de gemeente Breda en een aantal partners uit Breda en omgeving. Belangrijke partners vanaf het begin zijn onder andere CM.com, Handpicked agencies, Kairos Events, Pier15, Mezz en 360 Experience Group. Deze partijen zorgen voor een interessante crossover tussen de drie pijlers van TURF.

Naast deze partners is ook Stichting Breda Beats aangehaakt. Breda Beats zorgt tijdens TURF voor verrassende en educatieve programmaonderdelen voor studenten en young professionals in de muziekindustrie. Ook besteden zij samen met Music Moves en Nieuwe Veste aandacht aan kwetsbare doelgroepen.

De partners zijn cruciaal voor het succes van TURF. Door samen te werken met deze lokale experts en ondernemingen, willen we niet alleen een onvergetelijke ervaring creëren voor onze bezoekers, maar ook de lokale economie en het culturele netwerk van Breda versterken.

Kaartverkoop en meer informatie
Wil je niks missen van TURF? Pre-registreer jezelf via de website en krijg als eerste toegang tot de ticketverkoop. Kaarten voor TURF Event gaan in september in de verkoop.

Praktische informatie
TURF Event vindt plaats op 29 en 30 november en is toegankelijk voor alle leeftijden. Sommige activiteiten zijn gratis te bezoeken, aangevuld met speciale evenementen waarvoor tickets nodig zijn. Het volledige programma en meer informatie over ticketverkoop zijn te vinden op de officiële website van TURF Event.

Nieuwste berichten

‘To rise above the noise’, hoe doe je dat? Hoe til je je strategie naar een hoger niveau met influencer marketing & sociale media? 🚀 We hadden de eer om begin november Scooperz te mogen ontvangen tijdens onze vaste Meet & Eat. Hét bureau dat hier alles van af weet! Leider in influencer- en social media marketing voor >
Ter ere van Diversity Day op dinsdag 1 oktober hebben we samen met Handpicked een unieke buitenexpo opgezet op de Triple O Campus: een buitenexpo met acht portretten van medewerkers uit alle gebouwen. Deze portretten weerspiegelen de rijkdom aan diversiteit binnen de campus-community, waarbij iedere medewerker een andere achtergrond heeft. We laten zien hoe afkomst, >