Nieuw werk van FALSUM

Fleurop, de bekende bloemist aan huis, bestaat inmiddels meer dan 100 jaar. Zij schakelden de hulp van FALSUM in voor een passende reclame, die momenteel heel de maand september op tv te zien is.

Samen met Somention veranderden zij de ‘tone of voice’ zonder het volledige merk Fleurop te veranderen, ter erkenning van het vakmanschap van hun bloemisten.

Het resultaat mag er zijn. Klik hier voor de reclame en hier voor meer informatie.

Nieuwste berichten

Wie zijn die mensen op de eerste etage van het Merkhuis? Dat zijn wij, REWIN. Met z’n 20-en zijn we in december naar de Triple O Campus verhuisd. Je hebt ons misschien al eens gezien. Maar wat doen we zoal? REWIN. Vol energie voor hardwerkend, ondernemend en innoverend West-BrabantAls regionale ontwikkelorganisatie werken we aan transitie >
CYS biedt een veelzijdig, flexibel en geautomatiseerd onderzoeksplatform: van onderzoek, data analyse, resultaten omzetten in actiepunten tot geautomatiseerde rapportages. Allemaal in één platform. Combineer verschillende onderzoeken en databronnen en ontdek het verhaal achter harde cijfers in je experience management onderzoeken. Waarom bevelen klanten je aan? Waarom voelen medewerkers zich minder betrokken? Zijn alle ‘hygiëne’ factoren >