Nieuw werk van FALSUM

Fleurop, de bekende bloemist aan huis, bestaat inmiddels meer dan 100 jaar. Zij schakelden de hulp van FALSUM in voor een passende reclame, die momenteel heel de maand september op tv te zien is.

Samen met Somention veranderden zij de ’tone of voice’ zonder het volledige merk Fleurop te veranderen, ter erkenning van het vakmanschap van hun bloemisten.

Het resultaat mag er zijn. Klik hier voor de reclame en hier voor meer informatie.

Nieuwste berichten

‘To rise above the noise’, hoe doe je dat? Hoe til je je strategie naar een hoger niveau met influencer marketing & sociale media? 🚀 We hadden de eer om begin november Scooperz te mogen ontvangen tijdens onze vaste Meet & Eat. HĂ©t bureau dat hier alles van af weet! Leider in influencer- en social media marketing voor >
Ter ere van Diversity Day op dinsdag 1 oktober hebben we samen met Handpicked een unieke buitenexpo opgezet op de Triple O Campus: een buitenexpo met acht portretten van medewerkers uit alle gebouwen. Deze portretten weerspiegelen de rijkdom aan diversiteit binnen de campus-community, waarbij iedere medewerker een andere achtergrond heeft. We laten zien hoe afkomst, >