Nieuw werk van FALSUM

Fleurop, de bekende bloemist aan huis, bestaat inmiddels meer dan 100 jaar. Zij schakelden de hulp van FALSUM in voor een passende reclame, die momenteel heel de maand september op tv te zien is.

Samen met Somention veranderden zij de ‘tone of voice’ zonder het volledige merk Fleurop te veranderen, ter erkenning van het vakmanschap van hun bloemisten.

Het resultaat mag er zijn. Klik hier voor de reclame en hier voor meer informatie.

Nieuwste berichten

Op 12 maart was de Meet & Eat waarin een belangrijk onderwerp ter sprake kwam: digitale inclusie! Sjef Kuijsters van Huh? Wat bedoelt u? nam samen met Chris van Persie van Good News. het woord. Huh? Wat bedoelt u? is een actieprogramma om heel Nederland eenvoudig te maken. Ze richten zich op het versimpelen van de communicatie en dienstverlening binnen organisaties in de >
Eind januari was er een presentatie en wandeling over/door het Slingerweggebied, samen met Gemeente Breda en De Zwarte Hond. Alle (vastgoed)eigenaren en ondernemers in de directe omgeving werden ontvangen bij Breda Robotics om te praten over de herontwikkeling van de Slingerweg. Er zal een hoop veranderen komende jaren. De Triple O Campus en omgeving wordt gezien als het hart van >