Nieuw werk van FALSUM

Fleurop, de bekende bloemist aan huis, bestaat inmiddels meer dan 100 jaar. Zij schakelden de hulp van FALSUM in voor een passende reclame, die momenteel heel de maand september op tv te zien is.

Samen met Somention veranderden zij de ‘tone of voice’ zonder het volledige merk Fleurop te veranderen, ter erkenning van het vakmanschap van hun bloemisten.

Het resultaat mag er zijn. Klik hier voor de reclame en hier voor meer informatie.

Nieuwste berichten

Hoe ziet jouw LinkedIn profiel eruit? Staat alles feitelijk omschreven of houd je ook rekening met waar je doelgroep mogelijk op zoekt? Vanmorgen was er een drukbezochte Meet & Eat over ‘Online & Offline presenteren’. Serge Caljouw van Pointly beschrijft het als outside-in in plaats van inside-out je profiel invullen. Verplaats je in de lezer.Slechts 3% van alle LinkedIn gebruikers >
Op 18 oktober is de uitreiking van de Breda Startup Award aan รฉรฉn van de vijf kansrijke finalisten. Een interview hieronder (BredaNu) met Peter Brouwers op de campus schetst een goed beeld van wat men morgen kan verwachten. Kadans Science Partner is sponsor van Breda Startup. De campus nodigt de winnende partij dan ook graag >