Nieuw werk van FALSUM

Fleurop, de bekende bloemist aan huis, bestaat inmiddels meer dan 100 jaar. Zij schakelden de hulp van FALSUM in voor een passende reclame, die momenteel heel de maand september op tv te zien is.

Samen met Somention veranderden zij de ‘tone of voice’ zonder het volledige merk Fleurop te veranderen, ter erkenning van het vakmanschap van hun bloemisten.

Het resultaat mag er zijn. Klik hier voor de reclame en hier voor meer informatie.

Nieuwste berichten

De voorlaatste stage alweer! We hebben een belangrijk vakgebied nog niet gehad, en dat is events! Op de campus zit Production World al heel wat jaren gevestigd; een evenementenproductiebedrijf. Het heeft een team van vier op kantoor, maar werkt met tientallen partijen om zich heen. Een klein bedrijf zou je denken, maar eigenlijk is het >
De vijfde stage van de zeven! Deze keer gaat het alleen maar over muziek. Black Hole Recordings wil mij een dag meenemen in hun werk! Ik heb hier zoveel zin in. Geertje Hermans, verantwoordelijk voor Social media en digitale distributie, neemt mij mee op sleeptouw. Black Hole Recordings is een Nederlands platenlabel voor elektronische muzidek, >