Ontwerp Seizoenkaart NAC

Afgelopen week werd het ontwerp van de Seizoenkaart van NAC gelanceerd.

Erik Tode van Batucada (Blushuis unit 1.12B ) verzorgde het artwork van de kaart en Platform P (Blushuis unit 1.16) zorgde voor de productie en distributie van de hardcards.

Een mooi voorbeeld van een samenwerking binnen het Blushuis en beide partijen zorgen er zo voor dat bijna 14.000 mensen de kaart weer een heel seizoen bij zich kunnen dragen.

Tip: In het Blushuis ligt bij de entree (tussen de Boomerangkaarten) nog een superhandig speelschemakaartje om gratis mee te nemen!

Nieuwste berichten

‘To rise above the noise’, hoe doe je dat? Hoe til je je strategie naar een hoger niveau met influencer marketing & sociale media? 🚀 We hadden de eer om begin november Scooperz te mogen ontvangen tijdens onze vaste Meet & Eat. HĂ©t bureau dat hier alles van af weet! Leider in influencer- en social media marketing voor >
Ter ere van Diversity Day op dinsdag 1 oktober hebben we samen met Handpicked een unieke buitenexpo opgezet op de Triple O Campus: een buitenexpo met acht portretten van medewerkers uit alle gebouwen. Deze portretten weerspiegelen de rijkdom aan diversiteit binnen de campus-community, waarbij iedere medewerker een andere achtergrond heeft. We laten zien hoe afkomst, >